شما اینجا هستید
خانه > برند > ابعاد کیفیت خدمات

ابعاد کیفیت خدمات

– پنج بعد اصلی برای کیفیت خدمات شناسایی شده است، این‌ها ابعادی هستند که مشتریان بر مبنای آنها درباره کیفیت خدمات قضاوت می کنند، این پنج بعد عبارتند از؛ قابل اعتماد بودن، پاسخگو بودن، اطمینان داشتن، همدلی داشتن و حفظ ظاهر نمودن.
– تحقیقات اخیر نشان داده که پنج بعدی مجزا برای کیفیت خدمات قابل شناسایی می باشد که عبارتند از؛ خدمتگزاری (میزان درک، توجه و ارائه سریع خدمات کارکنان در جهت حمایت و تسهیل امور مشتریان)
قابلیت عملکردی (عملکرد مناسب شرکت مطابق با نیازها و خواسته ها و انتظارات مشتریان)
انصاف (اعطای شرایط مناسب تسهیلات در مقایسه با سایر رقبا)
توجه(داشتن توجه به جایگاه مشتری و حذف دیوانسالاری اداری)
کیفیت فیزیکی(داشتن محیط فیزیکی مناسب و تسهیلات رفاهی).

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top