شما اینجا هستید
خانه > برند > تعریف شخصیت برند

تعریف شخصیت برند

شخصیت برند یک جزء اساسی برای به تصویر کشیدن برند شرکت است و در شکل وسیله ای برای بیان واقعی و یا آرمانی از تصویر خود به مصرف‌کنندگان به کار می رود.

این شخصیت به صورت خصیصه های انسانی مرتبط با برند به یک ویژگی مهم در تصویر آن معرفی می شود. تجسم شخصیت برای برند و ارتباط آن با لایه پنهان رفتار مشتری توجه بسیاری از پژوهشگران را به خودجلب کرده است. شخصیت برند یا خصوصیت های انسان گونه یک برند، ابزاری مهم در متمایز سازی یک برند از رقبایش است.

پژوهش ها نشان می دهد که برخورد مشتریان با برند ها به عنوان یک شخصیت، این انتظار را در مصرف کنندگان ایجاد می کند که واژگان، نگرش ها، رفتار، هویت، شعارها و تمامی موارد مربوط به برند، متناسب با ویژگی های شخصیتی و تداعیات آن ها باشد و عدم توجه به این موارد می تواند تمامی تلاش های بازاریابی شرکت را بی ثمرکند.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top