شما اینجا هستید
خانه > برند > شخصیت برند در حوزه در خدمات

شخصیت برند در حوزه در خدمات

والی اولینس معتقد است: وقتی برندسازی به خدمات راه می یابد، بسیار پیچیده تر می گردد. از آن نقطه نظر یک برند، محصول یا خدمتی است که شخصیت بازری دارد. و آن شخصیت ممتاز چیزی است که مردم را قادر می کند تا یک برند را از برند دیگر متمایز سازند. مصرف کنندگان در طی استفاده از یک محصول یا یک خدمت ویژگی‌های را به برند نسبت می دهند.

علاوه بر این ویژگی های شخصیتی از یک برند می‌تواند به طورغیرمستقیم از طریق مشخصات محصول، دسته بندی محصولات، برند، لوگو، سبک تبلیغات، قیمت و یا کانال های توزیع استنباط شود

به عبارتی مصرف کنندگان برندهایی را ترجیح می دهند که به مجموعه ای از صفات شخصیتی و تداعیات خودشان همخوانی داشته باشند.

 

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top