شما اینجا هستید
خانه > برند > عوامل شکل گیری تداعی برند

عوامل شکل گیری تداعی برند

تداعی های ذهنی بر پایه عوامل زیر شکل می‌گیرد:
– تماس مشتریان با سازمان و کارکنانش، آگهی های تبلیغاتی، کیفیت محصول یا خدمت، محصولات و تمهیدات فراهم شده به وسیله رقبا، طبقه ای که محصول به آن تعلق دارد، نقطه خرید یا محل عرضه محصول، اطلاع رسانی های مردمی و تبلیغات دهان به دهان، رسانه‌های جمعی، مصرف آزمایشی و یا مصرف تکراری.
تداعیات برند از منابع مختلفی مانند: ویژگی های محصول، مزایای مشتری، قیمت نسبی، کاربرد، سبک زندگی، شخصیت برند، رقبا، کشور،منطقه جغرافیایی، شرکت، مشاهده افرادی(طبقه ای از افراد جامعه) که از برند استفاده میکنند و … ناشی می شود.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top