شما اینجا هستید
خانه > برند > تداعی برند در حوزه خدمات

تداعی برند در حوزه خدمات

مفاهیم و ارزش های شخصی هستند که مشتریان را با ویژگی‌های برند که تامین کننده نیازها و خواسته‌های اصلی آنها است، مرتبط می کنند.

منافع در واقع فوایدی هستند که مصرف کننده فکر می‌کند از مصرف یک برند به دست می‌آورد.

منافع برند بر ارزش‌های شخصی و نیازهای فردی مشتری که نشان‌دهنده ویژگی‌های محصول یا خدمات است، وابسته است. بر مبنای تعریف کلر،فانک و گلادن اظهار کردند که” منافع؛ ارزش و مفهوم ذهنی مشتریان در رابطه با محصول را نشان می دهد”.استفاده از محصولات و خدمات با برند برتر برای بسیاری خریداران اهمیت مهمی دارد.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top