شما اینجا هستید
خانه > برند > اعتماد به برند > عوامل موثر براعتماد به برند

عوامل موثر براعتماد به برند

سه دسته از عوامل را می‌توان در اطمینان به برند موثر دانست که خود متشکل است از سه عامل دیگر هستند که بهبود روابط مشتری- برند تاثیرگذارند:
شهرت برند شامل؛ ظرفیت های برند، قابل پیش بینی بودن، ارزش برند(قدرت و منزلت)
مشخصه‌های شرکت شامل؛ اطمینان به شرکت، محرک های درک شده از شرکت، صداقت شرکت
مشخصه‌های مشتری- برند شامل؛ تشابه خودپنداره مشتری با شخصیت برند، تاثیر و لذت از برند، تجربه(مشهدی فراهانی،۱۳۹۵).

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top