شما اینجا هستید
خانه > برندسازی > کارکرد نوآوری

کارکرد نوآوری

نوآوری بطور فزاینده ای به عنوان یکی از عوامل اصلی موفقیت بلند مدت شرکت ها در بازار رقابتی تبدیل شده است.از جمله کارکردهای نوآوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوآو ری نیازهای مشتری را ارضا میکند.

  • افزایش عملکرد شرکت

  • پیشنهاد خدمات جدید

  • بهبود فناوری در فرآیند خدمات موجود

  • تمایز با رقبا

  • عملکرد بهتری کسب و کار نسبت به رقبا

  • افزایش تقاضای بازار

  • ایجاد بازارهای جدید برای محصولات موجود

  • ایجاد محصولات جدید برای بازارهای موجود

  • توسعه استراتژی های بازاریابی منحصر به فرد

  • بهبود و ایجاد فرآیندهای متمایز کننده در سازمان

  • مقابله بهتر با تغییرات اجتماعی و فناوری

  • بهبود طراحی

  • بهبود فناوری

  • یافتن راه حل های جدید در ارتباط با مشتری

  • تعیین روش های توزیع جدید

  • اشکال جدید در زنجیره تامین

  • یافتن راه های جدید در مدیریت خدمات برای ایجاد رقابت پایدار

  • بهبود فرآیند و محصول

نوآوری به عنوان کاربردی ایده هایی است که برای شرکت جدید هستند و صرف نظر از جدی بودن در برگیرنده محصولات و فناوری فرآیندهای دارای ارزش افزوده اند به طوری که به صورت مستقیم برای موسسه یا به صورت غیر مستقیم برای مشتریان ارزش افزوده ایجاد می کنند.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top