شما اینجا هستید
خانه > برندسازی > کارکرد رسانه های اجتماعی

کارکرد رسانه های اجتماعی

کارکرد رسانه اجتماعی یعنی؛ به کارگیری عوامل انسانی سازمان در فرآیندها، رویه ها و فلسفه سازمان اشاره دارد.

از کارکردهای رسانه های اجتماعی می توان به هفت کارکرد؛ هویت، گفتگو، به اشتراک‌گذاری، حضور، ارتباط، هویت و گروه را نام برد.

از ویژگی های رسانه اجتماعی میتوان:

به امکان مشارکت کردن، باز بودن، ارتباطات دو سویه، شکل گیری جماعت های برخط، و توانایی برقراری ارتباط اشاره کرد.

رسانه های اجتماعی به شرح ذیل قابل تقسیم می باشد:

  • ۱- ابزار انتشار و خلق محتوا

  • ۲- سایت های به اشتراک گذاری محتوا

  • ۳- سایت‌های شبکه‌های اجتماعی

  • ۴- سایت‌های تولید مشترک به همکاری

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top