شما اینجا هستید
خانه > برندسازی > کارکرد جهت گیری کارآفرینانه

کارکرد جهت گیری کارآفرینانه

جهت گیری کارآفرینانه عامل موفقیت بسیاری از شرکت های موفق می باشد.

جهت گیری کارآفرینانه شرکت‌ها را در حالت هوشیاری نگه می‌دارد و با افشای فناوری‌های جدید ضمن اطلاع شرکت‌ها از روند تحولات بازار، در ارزیابی امکانات جدید به شرکت ها کمک می کند.

به گفته استیونسن و جاریلو؛ شرکت هایی که جهت گیری کارآفرینانه در آنها بالاست، پیشگام، ریسک پذیر و نوآور هستند و تمایل دارند از محیط اطلاعات بیشتری به دست آورند و مدام در حال یادگیری می باشند.

همچنین جهت گیری کارآفرینی، با ایده پردازی در خصوص عوامل سازمانی، موجب بهبود این عوامل می گردد، و با شکل گیری و تعیین نیازهای سازمان برای نوآوری، با استفاده از ایده پردازی ضمن تقویت انگیزه، موجب کاهش ریسک ادراک شده در سازمان می شود.

و این بدان معناست که جهت‌گیری کارآفرینانه برای تولید ایده محصول جدید استفاده می شود.

جهت گیری کارآفرینانه فرایند ها و فعالیتهای تصمیم گیری برای ورود به بازارهای جدید با محصولات و خدمات فعلی یا جدید است. در واقع این عوامل ویژگی های اصلی  هستند که وجود آنها بیانگر هدف مشخص سازمان در زمینه ی توسعه ی کارآفرینی بوده و منجر به بهبود عملکرد شرکت میشود.

جهت گیری کارآفرینانه با آگاه کردن تصمیم‌گیران از تغییر و تحولات صنعت و تقاضای مشتریان، ونیز با شناسایی فرآیندها و فعالیت‌های تصمیم گیری برای ورود به بازارهای جدید و محصولات و خدمات فعلی یا جدید، هدف شرکت در توسعه کارآفرینی مشخص می گردد. و در نهایت منجر به بهبود عملکرد شرکت می شود.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

۲ thoughts on “کارکرد جهت گیری کارآفرینانه

دیدگاهتان را بنویسید

Top