شما اینجا هستید
خانه > برند > وفاداری > وفاداری

وفاداری

مقدمه

هدف اولیه هر سازمان سودآوری است. وفاداری مشتری یکی از اسباب دستیابی به این هدف است. هر منبعی سازمان که در جهت ساخت وفاداری سرمایه گذاری شده است، اگر بر سود آوری تمرکز نداشته باشد ممکن است با شکست مواجه گردد. این اصل در بازاریابی پذیرفته شده است که دستیابی به مشتری جدید بسیار پرهزینه تر از ایجاد یک رابطه عمیق با مشتری فعلی است. بنابراین به صورت کلی باید اتلاف و از دست دادن یک مشتری با نگرانی دیده شود، در سازمان هایی که وابستگی بیشتری به مشتری دارند الزام می شود که یک رابطه رسمی بلندمدت میان مشتری و سازمان ایجاد گردد. ازدیاد محصولات و خدمات برندی، در دهه اخیر مشکلاتی را برای انتخاب مشتریان و تمایز در میان برندهای مختلف برای مصرف کنندگان به وجود آورده است و هدف نهایی از فرایند بازاریابی، تقویت ارتباط قوی با مشتریان وفادار و ایجاد مشتریان وفادار است.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top