شما اینجا هستید
خانه > برند > وفاداری در حوزه خدمات

وفاداری در حوزه خدمات

در محیط رقابتی امروز، یکی از مهمترین اهدافی که بازاریابان خدماتی می باید در جهت دستیابی به آن تلاش کنند، به دست آوردن، نگهداری و بالابردن سهم فعلی شان در بازار و در مرتبه ی بالاتر، حفظ وفاداری مشتریان، به منظور ایجاد مزیت رقابتی پایدار، از طریق تلاش های بازاریابی است. بنابراین از لحاظ مدیریت بازاریابی، اطمینان از مشتری و کسب سود حاصل از فروش مشتری بسیار حائز اهمیت است. وفاداری مشتری، به خصوص در حوزه ی خدمات، یکی از مهمترین فاکتورها و عملیات کسب و کار شناخته می‌شود.کارکنان بخش خدمات از طرف شرکت خود نقش مهمی را از طریق تماسهای شخصی شان با مشتریان ایفا می‌کنند. معمولاً مشتریان با فروشندگان تعاملات زیاد و مکرر دارند. از این رو به جای شرکت خدماتی، با فروشنده ارتباط نزدیک برقرار می کنند.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top