شما اینجا هستید
خانه > برند > هویت برند در حوزه خدمات

هویت برند در حوزه خدمات

هویت برند هم چیزی است که بازاریاب آن را «در اختیار دارد» و هم چیزی است که او تلاش دارد آن را از طریق اتخاذ راهبردهای برند مناسب و کارآمد ایجاد کند.
مهم ترین و منحصر به فردترین خصوصیات برند در هویت برند نمایان می شود.

هویت برند به معنی یک سرمایه است. اما هویت شرکت بیشتر به هزینه شباهت دارد و این چنین است که می توان این وجه تمایز مهم را درک کرد.

برخلاف عقیده مدیران که معتقدند هویت برند باید در طول زمان ثابت باشد، اعتقاد کنونی این است که با توجه به پویایی شدید محیط و در حال تغییر بودن دائمی آن، هویت برند نیز باید پویا باشد و در طی زمان باید آن را توسعه داد،صاحبنظران معتقدند که مدیران نیازمند بررسی نظرات پیرامون شهرت برند هستند، تا اطمینان یابند هویت برند به شکل موفقیت‌آمیزی ایجاد شده است.

باید به این نکته هم اشاره نمود که مدیران اغلب، در مقایسه با مصرف کنندگان تصویر مثبت تری از بر۲۰ند خود دارند، و از این رو احتمال دارد که یک اختلاف، میان هویت برند و تصویر به دست آمده از برند وجود داشته باشد.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top