شما اینجا هستید
خانه > برندسازی > نوآوری

نوآوری

نوآوری اشاره به توانایی سازمان برای ایجاد محصولات جدید و موفقیت در معرفی آن به بازار دارد.

دراکر نوآوری را مهمترین موضوع در رابطه با کارآفرینی می داند و می گوید جز کلیدی کارآفرینی است.

غالباً نوآوری از جستجو های آگاهانه و هدفمند به دنبال فرصت های جدید حاصل می شود و نوآوری فرآیندیست که با تحلیل این فرصت ها آغاز می شود.

واژه نوآوری به تغییرات جزیی درطرز تفکر، اشیا، فرآیندها و خدمات اشاره دارد. 

مفهوم نوآوری میتواند به اجرای موفقیت آمیز ایده های مفید خلاق در شرکت تعریف شود . بدین معناکه؛ نوآوری وسیله ای برای تغییر سازمان است . نوآوری چه به عنوان پاسخی به تغییرات رویدادها در محیط داخلی و خارجی باشد، چه به عنوان حرکتی انحصاری، محیط را تحت تاثیر قرار دهد، محیط توسعه داده می شود. شرکت ها باید زمان بیشتری را برای نوآوری ها درنظرگیرند و مهم ترین نوآوری ها آنهایی هستند که به شرکت اجازه دستیابی به انواع مزیت رقابتی را داده و در نتیجه به بهبود عملکرد شرکت کمک می کنند. به طور کلی می‌توان گفت عاملی که باعث به کار گرفتن نوآوری می شود پاسخ دادن به محیط رقابتی و سازمانی همچنین کمک به سازمان برای مقابله با تهدیدات احتمالی داخلی یا خارجی است.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top