شما اینجا هستید
خانه > برند > منابع هویت برند

منابع هویت برند

بهترین رهیافت شناخت درونی یک برند، از راه علائم هویتی آن صورت می گیرد. از جمله منابع هویت برند می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

محصول:   نخستین منبع هویت برند، محصول است. به دلیل ماهیت قابل مشاهده ویژگی های محصول و ارتباط نزدیک آن با تمایز محصولات و برندهاست، درک ماهیت قابل مشاهده تمایز محصولات برندهای رقیب بسیار مهم است.

قدرت اسم:   یکی از قدرتمندترین منابع هویت برند است و بر نیات آن دلالت دارد. نکته مورد توجه در مورد اسم برند این است که یک اسم، نظیر یک هویت، باید مدیریت شود.

ریشه های جغرافیایی و تاریخی:   به اعتقاد برخی کارشناسان و صاحبنظران دنیای برند، ریشه های جغرافیایی و تاریخی برندها نیز یکی از منابع هویت برند است.

لوگو:   لوگوی شرکت یا لوگوی محصول به عنوان پرچم شرکت یا محصول، می‌تواند موجب تمایز، به یاد ماندن شرکت یا محصول باشد و نیز می تواند ارزشی را که برند نمایانگر آن است را منتقل نماید.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top