شما اینجا هستید
خانه > مدیریت بازار > بازاریابی > معیارهای سنجش توزیع سبز

معیارهای سنجش توزیع سبز

معیارهای سنجش توزیع سبز

  •       استفاده بهینه از میزان فضای موجود.

  •       استفاده از ناوگان حمل و نقلی که جدید بوده و از لحاظ اکولوژیکی اثربخش باشد.

  • استفاده از سوخت­های سبز مانند سوخت­هایی که میزان سولفور موجود در آنها کم است و همچنین استفاده از سوخت­های جایگزین مانند گاز مایع طبیعی.

  •      استفاده از خطوط ریلی و حملونقل دریایی برای محموله­ های حجیم.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top