شما اینجا هستید
خانه > برند > مزایای رسانه های اجتماعی

مزایای رسانه های اجتماعی

از جمله مزایای رسانه های اجتماعی می توان موارد زیر را مورد مطالعه قرار داد:
مدیران سازمان ها قادر به تسهیل در فرآیند های ارتباطی (چه درون سازمان و چه بیرون از سازمان) می باشند.
ارتباط، تعامل، همکاری با مصرف کنندگان از طریق رسانه های اجتماعی به طور چشمگیری افزایش می یابد.
بنا به پژوهش‌های صورت گرفته ۸۳ درصد از ۵۰۰ شرکت درج شده در جدول رتبه بندی شرکت‌های برتر در سایت فورچمن؛ برای بر قراری ارتباط با مصرف کنندگان از رسانه های اجتماعی استفاده کردند.
دسترسی آسان و گسترده، هزینه ادراک، کارایی بالا در ارتباطات، شرکتهای بسیاری را ترغیب به شرکت در چنین فضاهایی میکند.
افزایش سرعت و سهولت در دسترسی به اطلاعات، ظرفیت ارتباط با کارگزاران و کارمندان سازمان، ایجاد تجربیاتی مفیدتر در ارتباط با سازمان برای کاربران و بهبود معیارهای وب، تنها تعدادی از مزایایی است که بسیاری از سازمانها را به استخدام رسانه های اجتماعی تشویق میکنند.
با توجه به اشاراتی که در خصوص مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی صورت پذیرفت، می توان گفت: نظر به نقش فراگیر تبلیغات در زندگی نوین، پژوهشگر به ارزیابی استفاده از رسانه های اجتماعی در موسسات تبلیغاتی شهر مشهد در دو حوزه عملکرد کسب و کار و جهت گیری کارآفرینانه می پردازد. که در راستای عملکرد کسب و کار، تاثیراتش بر کاهش قیمت، بهبود رابطه مشتری و خدمات و دسترسی به اطلاعات را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. و از طرفی دیگر در ارتباط با جهت گیری کارآفرینانه، از سه منظر؛ نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی به بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی می پردازد.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top