شما اینجا هستید
خانه > برندسازی > مزایای استفاده از جهت گیری کارآفرینانه

مزایای استفاده از جهت گیری کارآفرینانه

نگرش کارآفرینانه از قابلیت های داخلی شرکت ها محسوب میشود ، که میتواند باعث بهبود عملکرد شود.

از جمله مولفه‌های نگرش کارآفرینانه؛ نوآوری، پیشگامی و ریسک پذیری می باشد.

که به عنوان محرک های مهم در جهت گیری کارآفرینانه محسوب می شود. به صورت کلی جهت گیری کارآفرینی به تمایل شرکت‌ها برای شناسایی فرصت‌های جدید بازار اشاره دارد.

به گفته کوین و اسلیون؛ جهت گیری کارآفرینی به منظور تجدید پیشرفت های بازار، ریسک پذیری برای آزمون در محصولات جدید به بازار یا خدمات جدید و نیز پیشگامی نسبت به رقبا در راستای بهره گیری از فرصت های جدید بازار به عنوان مولفه های وضعیت استراتژیک در نظر گرفته می شود.  سازمان ها با توجه به جهت گیری کارآفرینانه، می‌توانند بر چالش‌ها غلبه کرده و خود را برای محیط رقابتی و پیچیده آماده کنند. از سوی دیگر جهت گیری کارآفرینانه موجب شناسایی فرصت‌های ناب و نوآوری برای شرکت ‌ها می‌شود.

در نتیجه می‌توان گفت: جهت‌گیری کارآفرینانه مزیت استراتژیک است که در بررسی فرصت‌های شرکت محقق شده است و با سازماندهی فرصت ها و جهت گیری کارآفرینانه شکل می‌گیرد.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

۲ thoughts on “مزایای استفاده از جهت گیری کارآفرینانه

دیدگاهتان را بنویسید

Top