شما اینجا هستید
خانه > برندسازی > ضرورت نوآوری

ضرورت نوآوری

امروزه سازمان ها باید برای پاسخگویی به تقاضا و سبک زندگی متغیر مشتریان و همچنین به منظور بهره برداری از فرصت های ایجاد شده توسط فناوری و تغیرات بازار، نوآور باشند.

در حال حاضر در بسیاری از صنایع، نوآوری به مهم ترین محرک دستیابی به مزیت رقابتی تبدیل شده است. و جهانی شدن و افزایش رقابت در بازار، شرکت ها را در راستای افزایش نوآوری در عملیات های برای به دست آوردن مزیت رقابتی پایدار، می راند. رقابت جهانی، شرکت های موجود در صنایع مختلف را تحت فشار قرار داده است تا محصولات و خدمات متمایزی تولید کنند و به طور مداوم به نوآوری دست زنند.

به بازار آمدن محصولات جدید به شرکت ها کمک میکند تا حاشیه سود خود را حفظ کنند و همچنین سرمایه گذاری در نوآوری فرآیند به شرکت ها کمک می کند تا هزینه های خود را پایین نگه دارند. در واقع، با تشدید فضای رقابتی در جهان می توان شرط ماندگاری در هر بازاری را نوآوری و پیش نیاز آن را پذیرش اصل رقابت دانست.

در نتیجه مدیران باید شرایطی ایده آل برای بهینه سازی استفاده سازمان از شیوه های مدیریت دانش و ابتکارات و نوآوری ها ایجاد کنند.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top