شما اینجا هستید
خانه > برند > شخصیت برند > شخصیت برند

شخصیت برند

شخصیت برند در روانشناسی شخصیت ریشه دارد، هسته مرکزی و نزدیک ترین متغیر در تصمیم گیری مشتری هنگام گزینش است و مجموعه ای از صفات شخصیت انسان که قابل اجرا و مناسب است به گونه ای که ارتباط آن با برند، در نظرگرفته می شود. این ویژگی ها، بخشی از هویت برند را تشکیل می‌دهد.

شخصیت برند عبارتند از همه ویژگی های انسانی که ما به برند نسبت می دهیم. مصرف کنندگان به ارتباط برند با ویژگی‌های شخصیتی انسان مانند جوانی، مدرن و رقابتی بودن و غیر تمایل دارد، در طول سالهای متمادی، انجام اقدامات و مطالعات راهبردی بر روی شخصیت برندها، از جمله تجربیات و فعالیت های رایج بوده است.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top