شما اینجا هستید
خانه > مدیریت بازار > بازاریابی > رفتارمصرف کننده

رفتارمصرف کننده

در دنیای کنونی مصرف کننده برای خرید و مصرف با انبوهی از محصولات روبروست که ویژگی های متمایز از یکدیگر دارند و هر کدام به نوعی قادر به رفع برخی از نیازهای مصرف کنندگان می باشند. از آن­جایی که شرکت ها همواره به دنبال سود هستند و برای تحصیل سود باید احتیاجات و نیاز مشتری را مورد توجه قرار دهند، بنابراین رفتار مصرف کننده به عنوان یکی از مباحث و شاخه های مهم بازاریابی شناخته می شود و در این حوزه انواع خریدها منجمله خریدهای برنامه ریزی شده وخریدهای برنامه ریزی نشده مطرح می شود. خرید برنامه ریزی نشده یک جنبه ی فراگیر رفتار مصرف کننده و کانون توجه فعالیت­های بازاریابی است.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top