شما اینجا هستید
خانه > مدیریت بازار > خرید اجباری > خرید برنامه ریزی نشده:

خرید برنامه ریزی نشده:

عبارت است از خریدی که مصرف کننده از قبل تصمیمی در مورد آن نداشته و یا به عبارت دیگر به منظور خرید آن به فروشگاه نیامده است. محققین به این نتایج دست یافته اند که بخش زیادی از خریدها، برنامه ریزی نشده است و این امر می تواند اولین قدم به سوی وسواس باشد. مشکل اساسی این است که تعداد زیادی از مصرف کنندگان، خریدهای برنامه ریزی نشده انجام می دهند و این عامل آن­ها را به رفتار وسواسی نزدیک تر می کند.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top