شما اینجا هستید

توزیع سبز

 توزیع سبز دو بعد را در برمی­گیرد:

بعد درونی و بیرونی. منظور از بعد درونی، محیط داخلی شرکت است که باید علاوه بر رعایت مسائل زیست محیطی در فرآیندهای داخلی شرکت و تناسب بین طراحی فضای داخلی با کالای مورد نظر، به گونه­ای باشد که مدیران و کارکنان در آن احساس آرامش کنند و به تبع آن مشتریان نیز برای برخورد خوب کارکنان و فضای دلنشین به آن جذب شوند.

از بعد خارجی نیز به مکان­های عرضه­ای که کمترین آسیب را برای محیط زیست به همراه داشته باشد، اشاره می­کند.

زنجیره عرضه چارچوبی برای رسیدن به یک مزیت رقابتی پایدار برای تمام بخش­های درگیر است. زنجیره عرضه سبز اخیراً به وسیله قوانین محیطی برای شرکت­های تولید کننده سبز و فعالان زنجیره عرضه که مشتاق توسعه فعالیت­های دوستانه زیست محیطی هستند ایجاد شده است. ارتباط موضوعات اجتماعی، سیاسی به موضوعات زیست محیطی شرکت­های تولید کننده را به زنجیره عرضه سبز برای بهبود عملکرد اقتصادی و محیطی تشویق کرد.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top