شما اینجا هستید
خانه > مدیریت بازار > اخلاق > تعریف اخلاقیات در سازمان

تعریف اخلاقیات در سازمان

سالمون معتقد است که اخلاقیات سازمانی، موضوعی نگرشی است که مواردی همچون مصادیق ذیل را شامل می شود:

انجام هر فعالیت و هدف در جای خودش در یک سازمان، دانستن این که چه کاری درست و چه کاری نادرست است، دانستن اینکه چه خواسته ای درست و چه تمایلاتی اشتباه می باشد، در واقع اخلاقیات مجموعه ای از مسئولیت های سازمانی مشخص و قابل قبول می باشد.

دی. جورج اخلاقیات را این گونه تعریف می کند: «تلاشی نظام یافته برای دریافت تجربه اخلاقی و معنوی افراد در سازمان، از طریق تعیین مقرراتی که باید برای اداره رفتار انسانی، مورد استفاده قرار گیرد. دنبال کردن ارزش های درست و صفات مشخصه ای که بهبودی عملکرد سازمانی را موجب می گردد».

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top