شما اینجا هستید
خانه > برند > تعریف آگاهی از برند

تعریف آگاهی از برند

آگاهی از برند، به توانایی خریدار بالقوه در درک و یادآوری برند به عنوان عضوی از گروه محصول معین اشاره می کند. بنابه نظر آکر، آگاهی از برند در قالب توانایی مشتریان در مرتبط ساختن برند با طبقه محصولی(نیازی) خاص قابل تعریف است، آگاهی از برند به این مفهوم است که چگونه مشتری می تواند در موقعیت های تصمیم گیری برای خرید، برندهای شناخته شده را از ناشناخته تشخیص دهد و به خاطر آورد. اینکار در قالب ایجاد ارتباط بین برند و تداعی های آن در حافظه نظر اسم، لوگو و نشانه میسر می شود.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top