شما اینجا هستید

ترویج سبز

 ترویج سبز به معنای انتقال اطلاعات زیست محیطی واقعی به مصرف کنندگانی است که با فعالیت­های شرکت ارتباط دارند. همچنین اظهار شرکت­ها به تعهد برای نگهداری منابع طبیعی جهت جذب بازار هدف است. ترفیع واقعی یک محصول یا شرکت نیازمند یک تغییر در محصول، فرآیند یا تمرکز مشارکتی است (مانند تغییرات غیر استراتژیک.) ارتباط محیطی در ترفیع خیلی مفید می­باشد. مشتریان میتوانند با تبلیغات و پیام­های ترفیعی که منعکس کننده تعهد یک شرکت درباره محیط زیست است تأثیر بگذارند.

معیارهای یک تبلیغ سبز

  • معیارهای یک تبلیغ سبز.

  • بیان کننده مسئولیت­پذیری زیست محیطی شرکت باشد.

  • ویژگی­های زیست محیطی محصولات را بیان نماید.

  • آگاهی مصرف کنندگان را نسبت به مسائل زیست محیطی افزایش دهد.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top