شما اینجا هستید
خانه > برند > تداعی برند

تداعی برند

تداعی، برند یک دارایی است که می‌تواند دلایل متمایزی برای خرید ایجاد کند و بر احساسات در مورد یک محصول تاثیر بگذارد و پایه‌های گسترش برند را ایجاد کند. برخی تداعی ها با دادن اعتبار و اعتماد به نفس به یک برند ، برخی تداعی ها و احساسات مثبت را تحریک می‌کند و سپس این احساسات را به برند انتقال می‌دهد. تداعی های مثبت در صورتی شکل می گیرند که برند، با دوام، قابل عرضه به بازار مورد پسند مردم باشد. مشتریان باید متقاعد گردند که ویژگی های برند شما نیازهای آنها را تامین می سازد.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top