شما اینجا هستید
خانه > برندسازی > تاریخچه نوآوری

تاریخچه نوآوری

شومپیتر (۱۹۴۲)ازجمله اولین اقتصاددانانی بود که از نوآوری به عنوان موتور رشد اقتصادی یاد کرد.

جاورسکی و کوهلی(۱۹۹۳)، بیان کردند که یک بازارگرایی قوی منجر به عملکرد برتر در نوآوری و موفقیت محصول جدید می شود.

آمابیل  در سال ۱۹۹۶، نوآوری را از دیدگاه سازمانی تعریف و توضیح می دهد که؛ نوآوری به عنوان اجرای موفق ایده های خلاق درون سازمان هاست.

همل (۲۰۰۰)، هم به این نتیجه رسیدکه مهم ترین بخش راهبرد شرکت، نوآوری می باشد.

نوآور بودن از اصلی ترین مشخصات سازمان های کارآفرین بوده و برای انعکاس میزان حمایت سازمان از فعالیت های کارآفرینی استفاده می شود.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top