شما اینجا هستید
خانه > اخبار > برندهای منتخب سال۱۳۹۸

برندهای منتخب سال۱۳۹۸

نشان برند محبوب
فقط یک تعریف معتبر از کسب و کار وجود دارد و آن هم، ایجاد مشتری و حفظ وفاداری آنها به برند شماست. برندهای محبوب این اعتبار و جایگاه را از مصرف کنندگان و مشتریان خود دریافت می نمایند.

محبوب بودن نشان دهنده سهمی است که برند شما از دل و قلب مشتریان بدست آورده است و مفهومی بسیار فراتر و تاثیرگذارتر از سهم بازار می باشد. برندی که سهم قلبی خوبی را از مشتریان در اختیار داشته باشد، زمینه توسعه بازار خود را در حد وسیعی فراهم آورده است و همراهی مشتریان را به عنوان مهمترین دارایی کسب نموده است.

این جایی است که مشتریان در نقش هوادار و حامی آن برند ظاهر می شوند و با توصیه برند محبوب شان به دیگران، جایگاه آن برند را در بازار، بیش از پیش تقویت می نمایند.

ششمین جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان با مشارکت جمع کثیری از فعالان اقتصادی و بازرگانی روز دوشنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۳۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و در طی این همایش، ضمن معرفی برندهای محبوب سال ۱۳۹۸ منتخب گسترده ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت، از مدیران این برندها قدردانی بعمل آمد.


برخی از برندهای محبوب سال ۱۳۹۸ منتخب نظرسنجی مردمی شامل برندهای یک و یک، جانبو، مخابرات ایران، به پرداخت ملت، بهرامن، شیرین عسل، اکتیو، پارس خزر، فرش‌فرهی، افق کوروش، مولفیکس، هتل داریوش، راسان، اسنوا، تنو، دلپذیر، آقای فرش، هافمن، محسن، چرم مشهد، کاسپین، میهن، سافتلن، دیجی کالا، سام سرویس، گلستان، چین چین، اسنپ، عالیس، بیمه ایران، نامی نو، پچ پچ، دیوار، مای، دماوند، گوشتیران، باراکا، اکالا، هتل ترنج، گلنار و ایستک می باشند.

 

 

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top