شما اینجا هستید
خانه > مدیریت بازار > انواع خرید

انواع خرید

  • خرید بدون برنامه: زمانی اتفاق می افتد که مصرف کننده برنامه ای برای خرید ندارد و تحت تأثیر طرح و چیدمان فروشگاه، فشار زمان و غیره قرار می گیرد و یا در فروشگاه احساس نیاز به خرید چیزی را به یاد می آورد.

  • خریدآنی (ناگهانی): زمانی است که میل ناگهانی به خرید به ­وجود می آید که نمی توان در مقابل آن مقاومت کرد.

  • خرید وسواسی (اجباری): نتیجه ی بازدید و خرید مکرر مصرف کننده از فروشگاه به دلیل احساس خستگی، ناراحتی یا اضطراب.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top