شما اینجا هستید
خانه > برند > اشکال وفاداری(بخش دوم)

اشکال وفاداری(بخش دوم)

وفاداری ادارکی

نگرش و عقاید مشتریان، امری اساسی و کلیدی محسوب می شود. گاهی به علت آنکه نگرش ها و عقاید انعکاس دهنده الگوهای رفتاری ممکنی هستند که در آینده شکل می گیرند، از اهمیت زیادی برخوردار می گردند، وفاداری ادراکی به شیوه های زیر حاصل می شود:

رضایت: استفاده­ی ساده و روشن وفاداری در چارچوب میزان رضایت حاصله از سوی استفاده کنندگان از کالا و خدمات در نظر گرفته می شود، بااینحال، زمانی که نمونه زیادی از مشتریان عرضه کننده خود را علی رغم سطح بالای رضایتی که از کالاها و خدمات آن دریافت می کنند، تغییر دهند، رضایت مشتری ممکن است معیار گمراه کننده ای باشد و صرفاً نباید به آن توجه کرد.

آگاهی: در اینجا به وفاداری به عنوان میزان شناخته شدن کسب و کار در بازار هدف نگریسته می شود، که تحت تاثیر توصیه های دهان به دهان و یا میزان شناخت عرضه کننده قرار دارد.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top