شما اینجا هستید
خانه > برند > اشکال وفاداری(بخش اول)

اشکال وفاداری(بخش اول)

وفاداری معاملاتی

در این شکل از وفاداری، تغییر یافتن رفتار خرید مشتری، مدنظر قرار می گیرد گرچه امکان دارد که انگیزه های تغییر نامشخص باشد. این دسته از وفاداری به علت اینکه به نتایج وفاداری نزدیکترند، از متداول ترین انتخاب های سازمان به حساب می آید وفاداری معاملاتی به طرق زیر به دست می آید:

فروش کالای جدید: زمانی که مشتریان به خرید کالاها و خدمات جدید و متفاوتی از همان عرضه کنندگان، مبادرت می کنند، به طور مثال پس از خرید بیمه نامه عمر، مشتری پیشنهاد مستمری را دریافت می کند.

فروش جانبی: هنگامی که مشتریان کالاها و خدمات بیشتری را از همان عرضه کننده خرید می کنند، مانند افزایش مبلغ صرفه جویی شده در سرمایه گذاری.

تکرار خرید: خرید دوباره ی یک کالا یا خدمت به منظور ارضای نیاز مجدد مثلا بیمه نامه عمر یا وام تعمیر مسکن از بانک.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top