شما اینجا هستید
خانه > برند > ارزش ویژه برند > ارزش ویژه برند در حوزه خدمات

ارزش ویژه برند در حوزه خدمات

یکی از اساسی ترین مفاهیم در مدیریت بازاریابی، موضوع ارزش ویژه برند است. زیرا ماهیت مجازی خدمات را تغییر می دهد و به صورت ماهیت حقیقی تر و محسوس تری مطرح می سازد. نام و نشان تجاری می توانند در معرفی و ارائه معنا و مفهوم به خدمات مختلف شرکت یاری رساند. ارزش ویژه برند را، می توان ارزش افزوده توسط نام برند،

منفعت فزاینده ۰۳تفاوت بین ترجیح کلی برند مشخص و ترجیح چند ویژگی مبتنی بر سطح ویژگی اندازه گیری شده هدفدار (پارک و سرینیواسان ،۱۹۹۴) با کیفیت کلی و تمایل انتخاب (آگروال ، ۲۰۰۴ ) در نظر گرفت. از دیدگاه مشتری کلر(۱۹۹۳) ارزش ویژه برند را به‌عنوان تاثیرات متمایزی که دانش برند بر پاسخ مشتری به بازاریابی برند دارد(ارزش ویژه برند مشتری محور) تعریف می کند.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top