شما اینجا هستید
خانه > برند > ابعاد وفاداری به برند

ابعاد وفاداری به برند

۱) به یک یا چند برند خاص مربوط می شود.
۲) تعصبی و جهت دارد است نه اتفاقی.
۳) برگیرنده پاسخ رفتاری (معمولا خرید) است.
۴) در طول زمان رخ می دهد.
۵) به وسیله واحد تصمیم گیری رخ می‌دهد.
۶) تابعی از فرایندهای روانشناختی یا (ارزیابی گزینه‌های تصمیم‌گیری) است.۰۲

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top