شما اینجا هستید
خانه > برند > آگاهی از برند > آگاهی از برند

آگاهی از برند

مقدمه
یک برند فاقد آگاهی، تنها برچسبی بی صدا و عاری از معنا، بر روی محصول است. آگاهی از برند عنصر ضروری برای برقراری فرآیند ارتباطات و مقدمه ایجاد ارزش ویژه نام تجاری است. یکی از ابعاد ارزش ویژه برند می‌باشد که مرتبط با برند گره یا اثری در حافظه گذاشته است. وعموماً در ارتباطات بازاریابی برای اندازه گیری اثربخشی استفاده می شود. که مشتریان برند را شناسایی کرد، به یاد می آورد و می تواند محصولات و خدمات مرتبط با برند را شناسایی کنند. در سطح آگاهی بالاتر، احتمال افزایش در نظر گرفتن برند و تاثیر بر روی تصمیمات خرید مصرف کننده بیشتر است.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top