شما اینجا هستید
خانه > برند > آگاهی از برند > آگاهی از برند در حوزه خدمات

آگاهی از برند در حوزه خدمات

آگاهی یعنی میزان دانش مصرف کننده درباره یک برند خاص. هر دو تکنیک تحقیق کمی و کیفی برای تعیین توانایی مصرف کننده در شناسایی یک نام تجاری در مقابل برند رقبا استفاده می‌شوند. این تکنیک ها قادرند جزئیات کافی را در رابطه با یک خرید بیان کنند. آگاهی از برند یک معیار عمومی برای اثربخشی ارتباطات بازاریابی است. آگاهی بدون کمک، به اختیار و خودانگیخته صورت می‌گیرد؛ در حالی که آگاهی با کمک یا ترغیب زمانی شکل می‌گیرد که یک برند از میان دیگر نامهای تجاری فهرست و مشخص شده، شناسایی شود(اینتربرند، ۱۳۹۰). تحقیقات نشان داده اند که به منظور ایجاد آگاهی از برند، نمایش های مکرر موثر است و برندهای برتر جهان این مساله را کاملا درک کرده اند. البته این تاثیر بیشتر در رابطه با تقویت تشخیص برند موثر است. اما بهبود یادآوری برند، نیازمند مرتبط ساختن برند با نیاز ها و ویژگی ها، در ذهن مشتری است(کلر،۲۰۰۸؛ بهاری و همکاران، ۱۳۹۶).

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top