شما اینجا هستید
خانه > مدیریت بازار > بازاریابی > آمیخته بازاریابی سبز

آمیخته بازاریابی سبز

همچون تمام مباحث بازاریابی، آمیخته بازاریابی شاما اجزای متفاوتی است. 

آمیخته بازاریابی سبز شامل محصول سبز، قیمت سبز، ترویج سبز و توزیع سبز می­باشد. هر شرکت، آمیخته بازاریابی مخصوص خود را دارد. P4 بازاریابی سبز همان آمیخته­های مرسوم بازاریابی بوده، اما چالش بازاریابان، استفاده خلاقانه از P4 است. به بیان دیگر آمیخته­های بازاریابی سبز ابزارهای تاکتیکی بازاریابی شرکت محسوب می­شوند که علاوه بر کنترل شدن می­توانند مورد استفاده قرار گیرند در جهت تاثیر گذاری بر تقاضای محصولات.

صفا تقی پور
از زمانی که بخاطر دارم، به برند و تبلیغات علاقه داشتم، طی این سال ها مطالعات زیادی انجام دادم و هر چی بیشتر مطالعه کردم، متوجه شدم کمتر میدونم، چون علم برندینگ بسیار گسترده و بروزه و مدام لازمه تا خودتو بروز کنی. اینجا محل اشتراک گذاری دانش برند، اگه به برندسازی علاقه دارین همراه من باشین. پس؛ برند تو بساز و‌خوب #تبلیغ کن‌ تا بتونی محصول تو در فضای آنلاین#مانا‌ و #پایا کنی.
http://brandironi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Top